Trzynastka nie musi być pechowa!
Trzynasta odsłona „Kości”, choć liczba mogłaby na to wskazywać, wcale nie okazała się pechowa dla naszych uczestników. Wręcz przeciwnie! Dla naszych graczy było przygotowanych parę niespodzianek, w tym jedna za posiadanie na sobie jakiegoś mikołajkowo-bożonarodzeniowego akcentu. Każda z osób, które ubrana była świątecznie otrzymała od nas „Darmowy przerzut”, tylko czekający na zrealizowanie podczas którejś z sesji. Bardzo satysfakcjonującym był fakt, że tak wiele osób wzięło sobie do serca naszą prośbę i przygotowała dla siebie mikołajkową stylizację. Prócz czerwonych czapek pojawiły się również bluzy z motywem świątecznym, okulary, koszulki, a nawet kolczyki i skarpetki! Cieszymy się, że tak wiele osób chciało się z nami bawić i zostać nagrodzonymi. Po wstępnych oględzinach i odczytania regulaminu przyszła chwila na odrobinę integracji: gracze poznali, kto jaką rasą lubi grać, jaką profesję lubi odgrywać albo za jaką fantastyczną rasą nie przepada. Oprócz tego dowiedzieli się o swoich gustach kulinarnych, wieku, oczywiście imionach i innych wydawałoby się zbędnych preferencjach. Po integracji nadszedł czas na wybór Mistrza Gry, a do wyboru były:
- „Warhammer” (1ed) i ryzykowna wyprawa po świąteczne drzewko, która skończyła się spektakularnym wybuchem górskiej kryjówki Mężczyzny w Czerwieni i pokonaniem jego pomocników.
- „Dark Heresy” (2ed) i misja na planecie Santa, gdzie Adepci mieli za zadanie odnaleźć i zgładzić Xenosa (kosmitę).
- „Gasnące Słońca”, w których funkcjonariusze cesarskiej policji w mieście Mira rozwiązywali zagadkę morderstwa biskupa Mikołaja w lokalnej Operze.
- „Star Wars” (k12), gdzie przemytnicy przemycający niewidzialne zwierzęta zostali wplątani w zamieszanie z gubernatorem planety.
- „Neuroshima”, gdzie Bohaterowie przeżyli napad robo-elfów na Nowy Nowy York. Następnie dostali za zadanie uratowanie Świąt poprzez zniszczenie lub przeprogramowanie robo-mikołaja, który miał wytrzebić populację wyżej wymienionego miasta. W fabryce Mikołaja czekały na nich zagadki i pułapki.
- „Świat Mroku”, w którym Hieronymus, jeden z Prawdziwych Faerie, porwał Bohaterów do swojej fabryki słodyczy, zabawek i broni. Graczom udało się uciec do innej magicznej krainy – do Królestwa Zielonych Wzgórz – gdzie elfi bibliotekarz przekazał im wskazówki co do przeznaczenia każdego z nich.
- „Wolsung: Magia Wieku Pary”, w którym pierwsza na świecie Maszyna do Śniegu, której pokaz odbywa się w miejscu windiańskiej świątyni, przywołuje Mechanikołaja. Damy i gentlemani muszą powstrzymać go przed zniszczeniem miasta oraz wskazać winnych całego zamieszania.
Jak widać, każdy z naszych Mistrzów wplótł wątek świąteczny w swoją sesję, co zawsze wywołuje uśmiech u naszych graczy. Po sesjach najlepsi gracze zostali nagrodzeni dodatkowymi „Przerzutami”, a do rąk każdego trafił podręcznik do systemu RPG „Adventurers! Beszamel”, w którym gracze mogą wcielić się w kulinarnych czarodziejów, magicznych Agentów Sanepidów lub stać się wyznawcami Sekty Anorektów. Mamy nadzieję, że będzie on dobrze służył naszym adeptom gier fabularnych.
Dziękujemy ogromnie naszym Mistrzom Gry: Weronice Witkowskiej, Marcinowi Białowąsowi, Wojciechowi Krzymińskiemu, Marcinowi Kowalskiemu, Markowi Kozłowskiemu, Michałowi Oklejakowi i Kosmie Sochańskiemu za przygotowanie sesji oraz serce, jakie wkładają w naszą imprezę. Życzymy wszystkim udanej przerwy świątecznej!
tekst: M. Mroczek,
zdjęcia: I. Ginett, M. Mroczek
You must be logged in to post a comment.