Kwiecień plecień, więc na „Kościach” miszmasz – relacja z 61. Kości
Wiele pokoleń przewija się przez pałacowe mury. Dzieje się tak również na naszym erpegowym wydarzeniu, które udowadnia, że osoby w różnym wieku mogą się ze sobą świetnie bawić niezależnie od PESELu. RPG to przecież zabawa drużynowa – w drużynie możemy się śmiać, płakać, pocieszać czy wspierać. Tak też zresztą było i tym razem.
Zobaczcie, o czym były kwietniowe sesje:
Juniory:
1. „Dungeons & Dragons 5ed.” – drużyna straży miejskiej, w której skład wchodzili dzielni gracze, dostała za zadanie sprawdzenie ogromnego meteorytu, który uderzył w centrum miasta. Po zbadaniu okazało się, że był to statek żabopodobnych istot, które przy użyciu czarnej cieczy niszczą planety. Statek jednak rozbił się, załoga udusiła tlenem, a czarna ciecz wymknęła się spod jakiejkolwiek kontroli. Na szczęście straż miejska opanowała sytuacje i zabezpieczyła wyciek,
2. „Zapomniane Krainy” – trójka niezdarnych choć uroczych koboldów na zlecenie ich mistrza, smoka Tymafowara, udaje się na misję zburzenia wieży czarodzieja zasłaniającej widok ich pryncypałowi. W trakcie swojej przygody nieporadne jaszczurki, pakując się w różne kłopoty, żeby wreszcie zburzyć obiekt nienawiści Tymafowara, kradną koło młyńskie i rozpędzają je na kursie kolizyjnym z budowlą.
Seniorzy:
1. „Ulice śmierci” – grupa poszukiwaczy zostaje wysłana po leki do swojej osady. Po drodze starają się uratować swoich towarzyszy z
poprzedniej wyprawy, jednak zombi-przedszkolaki psują im plany, przez co bohaterowie muszą porzuć dodatkową misje ratunkową. Niestety w czasie tego starcia jedna z osób zostaje zraniona przez nieumarłych. Docierają do głównego miasta, jednak tam okazuje się, że horda zombie kieruje się w stronę ich wioski. Poszukiwacze zostają rozdzielni przez hordę, grupie A udaje się uruchomić dzwony kościelne i odciągnąć zombie od wioski graczy, zaś grupa B umiera w bohaterskim stylu, niestety tracąc zapas leków dla wioski, ale jednocześnie uruchamiając syreny alarmowe, odciągające kolejną część hordy.
2. „CY_BORG” – trójka punków dostała zlecenie zbadania anomalii, która pojawiła się w zrujnowanym przedszkolu w pewnej miejscowości niedaleko od Miasta. Anomalia miała postać czarnej piramidy, zakłócającej działanie elektroniki, więc wysłanie ludzi było
niezbędne. Punki dały sobie radę i zhakowały piramidę, która nagrodziła jedną z BG swoją miniaturową kopią.
3. Grupa biegaczy z wieży w mieście Harran dostała za zadanie dostać się do naukowców i odeskortować ich do konwoju wojskowego. Po drodze wpadli w zasadzkę, jednak dali radę wydostać się i pokonać bandytów. Następnie pomogli innej grupie stawić czoło hordzie zombie i uratowali ich od pewnej śmierci. Naukowca udało się odeskortować, jednak okazało się, że to była kolejna zasadzka. Cudem biegaczom udało się odeprzeć wojskowych i nawet przejąć jeden z wozów, dzięki czemu dali radę wrócić do bazy.
4. „Zew Cthulhu” – współcześni ratownicy morscy dostali sygnał, że w okolicach Grenlandii dryfuje statek magazynowy, z którym od trzech dni nie ma kontaktu. Wraz z przedstawicielem armatora wyruszają na szerokie wody, by poznać powód tego problemu oraz w razie potrzeby odeskortować statek do najbliższego portu. Niestety okazuje się, że dryfujący chłodniowiec ma kosmicznego pasażera na gapę, który bardzo lubi ludzkie mięso.
Dziękujemy serdecznie naszym Mistrzom – Radkowi Kowalskiemu, Wojtkowi Krzymińskiemu, Cyprianowi Łopatniukowi, Kosmie Sochańskiemu i Krystianowi Woźniakowi – za kolejne sesje, w które wkładają całe serce.
Tekst: Marcel Mroczek
Zdjęcia: Izabela Ginett
You must be logged in to post a comment.