Wiosna tuż, tuż, a sesje RPG już! – relacja z 53 „Kości”
Wiosna zbliża się do nas naprawdę wielkimi krokami. Za każdym razem, gdy mamy wrażenie, że zawitała już do Szczecina, nagle zaskakuje nas solidnym krokiem wstecz, jakby dawała Zimie więcej czasu na odejście. Na szczęście nasi Mistrzowie Gry nie są tak niezdecydowani i przygotowują
swoje sesje RPG na ustalony czas, dając graczom choćby odrobinę radości w tym poro-rocznym chaosie.
O czym były marcowe sesje?
Sesje Juniorskie:
1. „Dungeons & Dragons” – Grupa poszukiwaczy przygód usłyszała o opuszczonym zamku smoczego władcy. Badając jego wnętrze, odkryła, że zamczysko to zostało wybudowane na starym klasztorze, a jego opat został pokonany przez smoka. Dzięki rozwiązaniu zagadki z obrazami, dostali się do zbrojowni, gdzie zdobyli broń pozwalającą im zniszczyć smoczego tyrana i uwolnić zamek od jego sług,
2. „Gwiezdne Wojny” – Drużyna łowców nagród na zlecenie Republiki infiltruje tajną bazę Unii Technokratycznej na planecie Skako Minor z zadaniem poznania i zniszczenia jej tajemnicy. Odkrywając na miejscu fabrykę nowego rodzaju droidów, łowcy mają Generała Grievous’a na
ogonie. Finalnie drużyna niszczy fabrykę w eksplozji i szczęśliwie ucieka, by odebrać nagrodę od Rady Jedi i kanclerza Palpatine,
Sesje Seniorskie:
3. „S.T.A.L.K.E.R.” – Stalkerzy dostają za zadanie dostarczenie pakunku do wnętrza Zony przy sarkofagu. Pakunek ma zostać wyrzucony z ciężarówki wojskowej przy wjeździe do Zony, gdzie następuje krótka strzelanina z bandytami, którzy również się połasili na pakunek. Ostatecznie bandyci wycofali się z walki. Następnie w trakcie podróży okrężną drogą Stalkerzy spotykają innych stalkerów, z którymi nawiązują pozytywny kontakt i krótko handlują. Gdy zbliża się noc, postanawiają wejść na platformę na drzewie, aby uniknąć krążących na ziemi mutantów, jednak ostatecznie zauważają łup strzeżony przez dzikie, z którymi postanawiają się zmierzyć. Po dostarczeniu paczki na miejsce dostają nowy kontrakt na rozstawienie dostarczonej anteny
niedaleko Sarkofagu, na miejscu jednak wpadają na oddział Specnazu, który ostatecznie pokonują, uciekając potem przez las przed helikopterem bojowym,
4. „Dungeons & Dragons” – Grupa walecznych herosów myślała, że odstawi swój oręż na pewien czas, jednak kapryśny los miał dla niej inny plan – wyruszyli na poszukiwanie zaginionych loch, swego czasu należących do małej wioski. Okazało się, że zwierzęta zostały porwane przez koboldy, które urządzały na nich wyścigi. Oczywiście, jak w każdej takiej historii bywa, okazało się, że koboldy miały zdobyć lochy dla smoka. Jednak poprzez niezrozumienie stwora zdobyły
zwierzęta a nie miejsce, potwór wpadł wściekłość, a nasi bohaterowie powstrzymali go przed zabiciem niewinnych koboldów i zniszczeniem pobliskiej wioski,
5. „CY_BORG” – Rico Burns wynajął czterech punków, żeby wkradli się na farmę ryb i ukradli pewną skrzynię. Wyraźnie zaznaczył, żeby jej nie otwierali. Farma ryb znajdowała się na platformie morskiej niedaleko miasta. Ze zwyczajnymi pracownikami punki poradziły sobie łatwo, natomiast gdy zjawił się cyborg w karmazynowym pancerzu sprawy przybrały inny obrót. Punkom udało się jednak porwać właściciela platformy, Meiwetza, i zmusić go do zabrania ich razem ze skrzynią do
wyznaczonego przez Rico punktu spotkania. Meiwetz uświadomił punkom, że Rico podał im zatrute drinki tuż przez rozpoczęciem tej misji i załatwił transfuzję krwi, więc punki zgodziły się zdradzić Rico.
6. „Neuroshima” – troje nieznajomych dostało zlecenie od tajemniczego i wpływowego człowieka na odzyskanie przedmiotu z dawno opuszczonego obiektu badawczego. Po dotarciu na miejsce gracze musieli wykazać się pomysłowością oraz duża odwaga (przez zabarwienie horrorowe całej lokacji). Finalnie ze względu na niefortunne zbiegi okoliczności i podjęte decyzje BG nie dosyć, ze nie odzyskali przedmiotu, to aktywowali fabrykę morderczych humanoidalnych robotów, które ruszyły w świat. Gracze postanowili odjechać w stronę zachodzącego słońca i udawać, że nic o tych zajściach nie wiedzą
Po raz kolejny dziękujemy naszym Mistrzom Gry – Mateuszowi Freidenbergowi, Wojtkowi Krzymińskiemu, Michałowi Oklejakowi, Kosmie Sochańskiemu, Maćkowi Szydłowskiemu i Krystianowi Woźniakowi – za oddanie, chęć szerzenia wiedzy o RPG oraz zaangażowanie w tworzeniu naszej wyjątkowej imprezy. Za ten wkład Pałac dziękuje Wam z całego
serca!
Marcel Mroczek
zdjęcia: Izabela Ginett
You must be logged in to post a comment.