Majowe „Kości”
Po raz kolejny „Kości” upłynęły pod znakiem dobrej zabawy. W tym miesiącu nasi Mistrzowie Gry postanowili zaznajomić uczestników wydarzenia z refleksjami, jakie powstały w ich głowach po prowadzeniu sesji podczas dotychczasowych „Kości”. Nie był to jednak nudny wykład, a improwizowany spektakl pt. „10 grzechów głównych młodego gracza”. Nasi Mistrzowie w krótkich scenkach poruszali jakiś zauważonych przez nich problem, a zadaniem uczestników było go wskazać i nazwać. Osoba, która odpowiedziała poprawnie, na chwilę zastępowała „grzeszącego gracza” i improwizowała poprawną jego reakcję. W nagrodę ten incydentalny aktor był nagradzany „Darmowym przerzutem”, który mógł/może wykorzystać na którychś „Kościach”. Po odegraniu wszystkich problemów nadszedł czas na upragnione sesje RPG.
W tym miesiącu nasi uczestniczy mogli albo stawić czoła przeciwnościom Mrocznego Lasu i w ogóle przeżyć w nim („Warhammer. Fantasy RPG”), albo stać się kosmicznymi żołnierzami, których zadaniem jest naprawić radiolatarnię, znajdującą się za liniami wroga, zanim nastąpi inwazja orków („Dark Heresy 2 ed.”). Była również możliwość rozwiązania tajemnicy morderstw i rodzinnego dramatu w sennej osadzie („Wiedźmin: Gra wyobraźni”) lub na chwilę stać się nieświadomym egzaminu magiem, który został związany z towarzyszami magiczną liną, której rozwiązanie grozi śmiercią („Świat Mroku: Mag”). Ostatnią propozycją była możliwość ratunku bardzo rozpieszczonej damy w świecie legend arturiańskich („Adventurers!”).
Jak co miesiąc ogromnie dziękujemy naszym Mistrzom Gry – Tomkowi Chmielewskiemu, Mateuszowi Kobylańskiemu, Markowi Kozłowskiemu oraz Kosmie Sochańskiemu – za użyczenie nam swojego czasu oraz niezwykłej umiejętności władania wyobraźnią. Jesteśmy również wdzięczni pomocnikom przy przygotowaniu imprezy – Weronice Witkowskiej oraz Bartkowi Kuczkowskiemu.
Tekst: Marcel Mroczek
Zdjęcia: Monika Wilczyńska
You must be logged in to post a comment.