Jesienne „Kości”

Popularność naszej imprezy wciąż rośnie. Karty wstępu rozchodzą się szybciej, a ilość osób chcących je zdobyć jest coraz większa. Czyżby był to efekt zbliżającej się zimy i chęci zaszycia się w innym świecie? Jak najbardziej służymy pomocą, od tego zresztą jest nasza impreza. Październik na „Kościach” nie był w tym roku tematyczny. Nasi Mistrzowie miast skupić się na inspiracji zbliżającym się Halloween, mieli dowolność w tematyce czy klimacie swoich sesji. Nie zmienia to jednak faktu, że jesienna aura troszkę wkradła się w ich pomysły. A co poprowadzili tym razem?

  1. „Gasnące słońca”, w których grupa przedstawicieli Kościoła Wszechświatowego, przybywszy na planetę Manitou, odnalazła w zaginionej katedrze niezwykłą relikwię – laskę proroka Zebulona. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie fakt, że poza tym znaleźli apokryf, który rzucił cień na całą znaną im historię.
  2. „Starożytna Grecja” (Cypher RPG), gdzie trzej bohaterowie wynajęci przez Ptolemaiosa Tellosa, przywódcę rodu Teloi, mieli za zadanie schwytac i zabić latającego stwora, który pozbawił życia młoda kapłankę bogini Rhei, a pochodzącą właśnie z rodu Telloi. Po pokonaniu stwora doszło do waśni między bohaterami o marne łupy, jakie znaleźli w jaskini bestii.
  3. „Warhammer FRP” (2ed.), w którym cztery kultystki Chaosu postanawiają wyruszyć z odsieczą guślarzowi pojmanego przez łowcę czarownic. Na ich drodze staje osiol znający sztuczki, złośliwi przewoźnicy oraz nieszczęśliwie zakochany poeta. Na całe szczęście udaje im się odbić zakładnika.
  4. „Warhammer FRP” (2ed) – w ramach pokuty i znaku pokoju między zwaśnionymi rodami czterech młodych paniczów ma za zadanie przez rok pobierać nauki w świętyni bogini sprawiedliwości, Vereny. Jednak już samo dotarcie do „zatopionej kolegiaty” okazuje się trudne. Na miejscu czterech bohaterów poznaje nie całkiem pobożnych zakonników, którzy sprzeniewierzyli się swojej religii. Bohaterowie postanawiają oczyścić świątynię z plugastwa, nie wiedząc, że taki naprawdę był plan ich rodziców.
  5. „OHET” – za siedmioma górami i siedmioma lasami królowa wyprawiła bal z okazji swoich urodzin. Miał on się odbyć w noc spadających meteorytów. Lecz w trakcie uroczystości jubilatka oraz jej najbliżsi zostali w niewyjaśnionych okolicznościach zamienieni w zwierzęta. W ten sposób kot, puchacz, mysz i jaszczurka próbują odkryć tajemnicę klątwy i odczarować siebie.
  6. „Star Wars” – druga część kampanii Mistrza Dawida. Imperium wprowadza w życie nowy plan, mający na celu wywarcie zemsty na siłach Rebelii. Bohaterowie mają za zadanie uciszenie imperialnego sygnału nadawanego z okolic rebelianckiej bazy, by zapobiec większemu rozlewowi krwi.
  7. „Zew Cthulhu” – czworo Badaczy Tajemnic, odkrywa historię czarnoskórego muzyka i jego nieszczęśliwej miłości. W tle były zarówno potyczki mafijne, pogrzeb jak i tajemnicza trąbka za pomocą której zmarli powracali do świata żywych.

Dziękuję ogromnie za czas, trud i poświęcenie osobom, bez których nasza impreza nie mogłaby się odbyć – oddanym Mistrzom Gry: Marcinowi Białowąsowi, Dawidowi Kaczmarkowi, Markowi Kozłowskiemu, Wojciechowi Krzymińskiemu, Kosmie Sochańskiemu i Jakubowi Szatkowskiemu.

Tekst: M. Mroczek

Zdjęcia: I. Ginett


Dodaj komentarz